siis huhhuh

olipa tossa 080808 laivareissu ja siel tutustuin tämmöseen yhteen mieheen ja oli iha kiva ilta ja tällee

noh sitten piti nähä seuraavana viikonloppuna, mut eihän mun kalenterista löydy semmoseen aikaa ku mutsi päättää.. onneks ei kauaa.. viikonloppu meni ja tuli. juttelin silti tän jätkän kans mesessä ja tekstailin ja se vaikutti tosi kivalta

vakuutteli kui se pitää kii niist ihmisist joist se tykkää ja et se on vaa yhen naisen mies ja tämmöst melkeempä perus shittii

noh sitte se alko jotenki kylmenee mua kohtaan oli vähä et HÄH mitä nyt oon tehny väärin. alkopa seki sitte ottaa päähän ja murehdin asiaa et mikä sitä vaivaa ja et millon pääsisin näkee sitä.. ilmotin sillekki et ois kiva nähä seuraavana viikonloppuna

njoo

sitte tuli stadin taiteiden yö ja olin siellä. iha ookoo meno

mut sit menin kysymään gallerias yheltä mun kaverilta et mitäs onks se nähny sitä miestään.. ku seki pokas jätkän laivalt

sano istuvansa sen vieres

AIJAA

okeeeiii..? ni sit menin kysyy tält mun pokaukselt et oliks nää mun kaverit siel. oliha ne ollu, eikä mulle mitää ilmotettu. suutuin siit aika paljon kaikille  niist ja sitte kaikist kivoint oli se et mua syytettii täst, tai siis nää jotka syyllisty tähä kusetuksee ni syytti mua et mun ois pitäny ottaa yhteyttä ? siis anteeks mitä ? ja must koitettii ettii virheit.. sit kait jotenki tajusin sen et ei toi mies taidakkaa olla yhen naisen mies

mua oli siis kusetettu päin naamaa ja aika törkeesti. tää mun toinen 'kaveri' oli menny ja vokotellu itellee sen mun miehen ja samalla kusettanu tätä toista mun kaverii et oli jutellu mun kans et mä en halunnu tulla..  tyhmää kans oli se et kysyin tält jätkält et onks se säätäny tän mun ex kaverin kans ja se kiels ja kysyin silt viel uudestaa ja sanoin et jos kertos totuuden.. kieltää vaa.. mut jos se ois myöntäny silloi oisin tajunnu mikä sitäki vaivaa

mut ihme horomaisen tempun seki teki... joskus mun ystävyys viel merkitsi sille jotaki mut jos kerta yks mies voi mennä sen välii ni oo niha onnelline ettei se oo mun ystävis enää

en anna anteeks tommosta

tai annan mut en tuu osottaa sitä ollenkaan ja jos joskus ollaa viel väleis ni en tuu luottaa siihe pätkääkään ja muutenki koko muija puhuu paskaa niin paljon kaikista muista ettei oikee kukaa tykkää siit.. mä  olin se joku pieni järjenääni ain välil

mitäkähä se selittää mutsillensa siit ku mä en enää ookkaa sen kans tekemisis <:

puhuu pahasti

ja olipaha seki huijannu sitä jätkää. sanoi ettei koskaa oo pettäny ketää ja ei tykkää valehella. sille jätkälle ne oli tärkeit juttui vaik en kyl tajuu miten tärkeit ne voi olla ku kerta mulle pysty tekee nii ?

no ne kyl ansaitsee toisensa koska toinen tulee niin mokaamaan tai puhumaan paskaa

ja ketä tolle muijalle jää jos tää mies nyt päättäki ettei haluu valehtelijaa ? ja mitä jos se jätkä tekeeki tollee samal taval sille ? ehk kumpikaa ei oikee aatellu et toi oli testi molempien puolest.. kumpiki voi pettää toisiaa aika pahasti..

no en tiä, eikä kiinnosta

tommoseen mul ei vaa mitenkää riittäs moraali...

outoo porukkaa

huhhuh vaa...

paska jätkä ja paskempi muija

mut siit oon onnelline et sentäs tää yks oli mun kaveri ja kerto tost vaik no melkeempä tiesinki.. mut se oli ystävän teko ja oon siit aina sille kiitollinen <3